אחסון שיתופי

תוכניות ותמחור

שם מוצר
מספר האתר
שטח דיסק
תעבורה
כמות סאב/ דומיינים
דוא"ל (Email)
מחיר
לרכישה

חבילה קטנה

1

1GB

50GB

1

3

00.00₪ +מעמ

הזמן עכשיו

חבילה בינונית

2

3GB

100GB

2

6

65.00₪ +מעמ

הזמן עכשיו

חבילה גדולה

3

5GB

150GB

3

6

85.00₪ +מעמ

הזמן עכשיו

חבילה מקצועית

10

12GB

600GB

10

20

115.00₪ +מעמ

הזמן עכשיו

חבילת VIP

4

9GB

250GB

4

12

135.00₪ +מעמ

הזמן עכשיו

תכונות אירוח משותף

עלות תועלת

האירוח המשותף שלנו הוא בדרך כלל האפשרות המשתלמת ביותר לאירוח האתר שלך. מכיוון שמספר משתמשים חולקים את המשאבים של שרת בודד, העלות מתחלקת ביניהם, מה שהופך אותו לבחירה חסכונית עבור אנשים פרטיים ועסקים קטנים.

קלות שימוש

אנו מציעים לוחות בקרה ידידותיים למשתמש, כגון Direct Admin או Plesk, המקלים על המשתמשים לנהל את אתרי האינטרנט, הדומיינים, חשבונות האימייל ותכונות אירוח אחרות שלהם מבלי להזדקק לידע טכני מתקדם.

שיתוף משאבים

אירוח משותף פירושו שמשאבי שרת, כגון מעבד, זיכרון RAM ושטח דיסק, משותפים בין מספר משתמשים. למרות שזה יכול להוביל למגבלות משאבים פוטנציאליות אם אתרים אחרים באותו שרת חווים תעבורה או שימוש גבוה במשאבים, אנו עוקבים אחר ביצועי השרת כדי להבטיח הקצאת משאבים הוגנת.

מדרגיות

אנו מציעים אפשרויות מדרגיות, המאפשרות למשתמשים לשדרג את תוכניות האירוח שלהם ככל שהאתר שלהם גדל ודורש יותר משאבים. מדרגיות זו כוללת בדרך כלל אפשרויות לשדרוג לתוכניות ברמה גבוהה יותר עם הקצאת משאבים מוגברת, כמו יותר שטח אחסון, רוחב פס או כוח עיבוד, כדי להתאים לדרישות הגוברת של תעבורת אתר ונתונים.

אמצעי ביטחון

אנו מיישמים אמצעי אבטחה שונים כדי להגן על אתרים המתארחים בשרתים שלהם. אמצעים אלה עשויים לכלול ניטור שרת רגיל אחר פרצות אבטחה, חומות אש, כלי סריקה והסרה של תוכנות זדוניות, הגנת DDoS, הצפנת SSL/TLS להעברת נתונים מאובטחת וגיבויים תקופתיים של נתוני אתר כדי למנוע אובדן נתונים במקרה של אירועים בלתי צפויים

תמיכה טכנית

התמיכה שלנו יכולה לנוע בין סיוע בסיסי בהגדרת ותצורת החשבון ועד לפתרון בעיות הקשורות לביצועי אתרים או תחזוקת שרתים. התמיכה הטכנית שלנו חיונית, במיוחד עבור אלה שאינם מנוסים בניהול שרתי אינטרנט או בפתרון בעיות טכניות באופן עצמאי.

תכונות OpenPress

עדכוני וורדפרס אוטומטיים

אירוח וורדפרס מספק עדכונים אוטומטיים מה שאומר שהאתר שלך יפעל תמיד בגרסה העדכנית ביותר של פלטפורמת וורדפרס.

תכונות אבטחה מובחרות

האתר שלך יהיה מוגן על ידי תוכנת אבטחה מיוחדת שתגן על האתר שלך מפני איומי אבטחה פוטנציאליים כולל תוכנות זדוניות.

מהירות וביצועים משופרים של האתר

אנו מספקים לך שרתים מותאמים, זיכרון מטמון וטכנולוגיית CDN (רשת מסירת תוכן) לאספקת תוכן האתר שלך מהר יותר.

תמיכה איתנה בוורדפרס

אנו נותנים לך גישה לתמיכה מומחים שמבינה את וורדפרס כדי לעזור לשמור על פעילות האתר שלך בצורה חלקה.

ובכן, יש לנו תשובות.

אירוח משותף הוא סוג של אחסון אתרים שבו אתרים מרובים מתארחים בשרת אחד. כל אתר חולק את משאבי השרת, כגון שטח דיסק, רוחב פס וכוח עיבוד.
אירוח משותף אידיאלי עבור אתרים קטנים עד בינוניים, בלוגים ועסקים עם תנועה מתונה. אם אתה רק מתחיל או שיש לך אתר עם תעבורה נמוכה יחסית, אירוח משותף הוא אפשרות חסכונית.
שקול גורמים כגון התנועה באתר שלך, דרישות האחסון והתכונות הרצויות. ספק האירוח שלנו מציע זמן פעולה אמין, תמיכת לקוחות מעולה ומשאבים מספיקים לצרכים שלך.
אירוח משותף הוא בדרך כלל מאובטח, אך אמצעי האבטחה משתנים בין ספקי האירוח. אנו מציעים תכונות כגון אישורי SSL, גיבויים רגילים ופרוטוקולי אבטחה חזקים כדי להגן על האתר שלך מפני איומים.
אנו מציעים תמיכה טכנית 24/7 באמצעות צ'אט חי, דוא"ל או טלפון. תמיכת לקוחות מהימנה מבטיחה שניתן לטפל באופן מיידי בכל בעיה או דאגה שאתה נתקל בחשבון האירוח שלך.
אירוח משותף הוא זול, קל לניהול ואינו דורש מומחיות טכנית. הוא כולל תכונות כמו התקנות בלחיצה אחת, אירוח דואר אלקטרוני ובוני אתרים, מה שהופך אותו למושלם למתחילים.
לאירוח משותף עשויות להיות מגבלות על משאבים כגון שימוש במעבד, זיכרון ורוחב פס. מכיוון שמספר אתרים חולקים את אותו שרת, תעבורה כבדה או יישומים עתירי משאבים יכולים להשפיע על הביצועים.
כן, אנו מאפשרים לך לשדרג את התוכנית שלך ככל שהאתר שלך גדל. אתה יכול בדרך כלל לשדרג לתוכנית ברמה גבוהה יותר עם יותר משאבים ותכונות כדי להתאים לתנועה ולדרישות מוגברות.
אנו מציעים שירותי העברת אתרים בחינם כדי לעזור לך להעביר את האתר שלך בצורה חלקה. לחלופין, אתה יכול להשתמש בכלים כמו FTP או תוספי העברת אתרים כדי להעביר את הקבצים ומסדי הנתונים שלך לסביבת האירוח שלנו.
אנו מציעים חבילת ניסיון. (30 ימים). זה מאפשר לך לנסות את השירות שלנו ללא סיכון ומבטיח את שביעות הרצון שלך מפלטפורמת האירוח.
Scroll to Top