שרתי Vps Cloud 10Webs

+ ערכת ניהול WordPress

| בחר את התוכנית שלך |

תוכניות ותמחור

אתרי אינטרנט
ליבות
זיכרון
אִחסוּן
רוחב פס
מערכת אבטחה
ערכת ניהול WP
מחיר
לרכישה

עד - 10 אתרים

 2vCPU

2GB

40GB

20TB

150.00₪ +מעמ

הזמן עכשיו

עד - 10 אתרים

3vCPU

4GB

80GB

20TB

200.00₪ +מעמ

הזמן עכשיו

עד - 10 אתרים

4vCPU

8GB

160GB

20TB

250.00₪ +מעמ

הזמן עכשיו

עד - 10 אתרים

4vCPU

16GB

160GB

20TB

300.00₪ +מעמ

הזמן עכשיו

עד - 10 אתרים

8vCPU

16GB

240GB

20TB

350.00₪ +מעמ

הזמן עכשיו

עד - 10 אתרים

8vCPU

32GB

240GB

20TB

400.00₪ +מעמ

הזמן עכשיו

| פלטפורמת ALL-IN-ONE אתר אינטרנט |

OpenPress מבטיחה

מעבד וזיכרון RAM:

כמות המעבד וה-RAM שיוקצו ל-VPS שלך יקבעו כמה תנועה האתר שלך יכול להתמודד וכמה מהר הוא ייטען. ככלל, ככל שהמעבד וה-RAM גבוהים יותר, כך הביצועים טובים יותר.

שטח דיסק ורוחב פס

כמות שטח הדיסק ורוחב הפס שברשותך יקבעו כמה תוכן תוכל לאחסן ב-VPS שלך וכמה נתונים תוכל להעביר. עליך לבחור ספק המציע מספיק מקום ורוחב פס כדי להתאים לצרכי האתר שלך.

אחריות לזמן פעולה ותמיכה:

חפש ספקים המציעים הבטחת זמן פעולה גבוה, כלומר האתר שלך צריך להיות מקוון ונגיש למשתמשים לפחות 99.9% מהזמן. כמו כן, תמיכת לקוחות טובה חשובה למקרה שתזדקק לסיוע עם ה-VPS שלך. בחר ספק המציע תמיכה 24/7 ומספר ערוצי תקשורת.

| פלטפורמת ALL-IN-ONE אתר אינטרנט |

תכונות OpenPress

עלות תועלת

תוכניות אירוח VPS הן זולות יחסית לשרתים ייעודיים, מה שהופך אותן לבחירה אידיאלית לעסקים המחפשים שירותי אירוח אמינים בתעריפים סבירים.

ניתן להתאמה אישית

משתמשים יכולים להתאים אישית את סביבת אירוח ה-VPS שלהם כך שתתאים לדרישות הייחודיות שלהם. המשמעות היא שהם יכולים להתקין תוכנה מותאמת אישית, לגשת לבקרה ברמת השורש ולבצע התאמות אישיות אחרות לפי הצורך.

ניתן להרחבה

תוכניות אירוח VPS ניתנות להרחבה מאוד, מה שאומר שמשתמשים יכולים לשדרג בקלות לחבילות גבוהות יותר כדי לענות על הצרכים ההולכים וגדלים שלהם. זה מבטיח שהם יכולים להרחיב את העסק שלהם מבלי לדאוג להשבתת שרת או כל בעיה קשורה אחרת.

בִּטָחוֹן

עם אירוח VPS, המשתמשים נהנים מתכונות אבטחה משופרות המובנות בפלטפורמה. אלה כוללים חומות אש, הגנות DDoS ותעודות SSL, בין היתר. זה מבטיח שהאתרים או האפליקציות שלהם מוגנים מפני ניסיונות פריצה, תוכנות זדוניות ואיומי אבטחה אחרים.

| יש לך שאלות? |

ובכן, יש לנו תשובות.

VPS הוא שרת וירטואלי הפועל על שרת פיזי, המאפשר למשתמשים לקבל גישה למשאבים שלהם, כגון RAM, CPU ואחסון, תוך שיתוף משאבי השרת הפיזי עם משתמשים אחרים.
חלק מהיתרונות של שימוש ב-VPS כוללים שליטה וגמישות רבה יותר בסביבת האירוח שלך, אבטחה מוגברת, משאבים רבים יותר ויכולת להפעיל תוכנות מותאמות אישית.
עם VPS, יש לך משאבים ייעודיים ושליטה רבה יותר בהשוואה לאירוח משותף. עם זאת, תצטרך לנהל כמה היבטים של תצורת השרת והתחזוקה.
תמחור VPS משתנה בהתאם לגורמים כמו כמות המשאבים שאתה צריך, מערכת ההפעלה שבחרת וספק האירוח שתבחר.
Scroll to Top