שרת גיבוי

תוכניות ותמחור

שם חבילה
שטח אחסון
רוחב פס
גישות
גישות
מתאים ללקוחות
חוות שרתים
חיבורים במקביל
מחיר
לרכישה
חבילת: Backup A1
100GB
500MB
FTP/ SFTP/ Samba
WebDAV /CIFS
Windows /Linux
גרמניה
עד 10
90.00₪ +מעמ

הזמן עכשיו

חבילת: Backup A2

1000GB
500MB
FTP/ SFTP/ Samba
WebDAV /CIFS
Windows /Linux
גרמניה
עד 10
150.00₪ +מעמ

הזמן עכשיו

חבילת: Backup A3
5000GB
500MB
FTP/ SFTP/ Samba
WebDAV /CIFS
Windows /Linux
גרמניה
עד 10
400.00₪ +מעמ

הזמן עכשיו

חבילת: Backup A4

10,000GB
500MB
FTP/ SFTP/ Samba
WebDAV /CIFS
Windows /Linux
גרמניה
עד 10
700.00₪ +מעמ

הזמן עכשיו

תכונות OpenPress

יתירות נתונים

שרתי גיבוי מאחסנים עותקים כפולים של נתונים כדי למנוע אובדן במקרה של כשל בשרת הראשי. יתירות מבטיחה שגם אם עותק אחד של הנתונים נפגע, ישנם עותקים אחרים זמינים לשחזור.

תזמון גיבוי אוטומטי

שרתי גיבוי מגיעים לרוב עם יכולות תזמון, המאפשרות למנהלי מערכת להפוך את תהליך הגיבוי לאוטומטי. זה מבטיח גיבויים קבועים ללא התערבות ידנית, מפחית את הסיכון לטעויות אנוש ומבטיח שלמות הנתונים.

גיבוי מצטבר

שרתי גיבוי רבים תומכים בגיבויים מצטברים, כאשר רק השינויים שנעשו מאז הגיבוי האחרון נשמרים. זה ממזער את שטח האחסון ומצמצם את זמן הגיבוי, מה שהופך את התהליך ליעיל יותר.

הצפנת מידע

כדי לשפר את האבטחה, שרתי גיבוי מספקים לעתים קרובות יכולות הצפנת נתונים. זה מבטיח שנתוני הגיבוי יישארו חסויים ומוגנים מפני גישה לא מורשית, הן במהלך השידור והן בזמן האחסון בשרת.

גירסאות

שרתי גיבוי עשויים להציע פונקציונליות של ניהול גרסאות, המאפשרת למשתמשים לגשת ולשחזר גרסאות קודמות של קבצים. תכונה זו שימושית במיוחד בתרחישים שבהם מתרחשת השחתת נתונים או מחיקה בשוגג, המאפשרת למשתמשים לחזור למצב טוב ידוע.

גישה מרחוק ושחזור מאסון

שרתי גיבוי עשויים לתמוך בגישה מרחוק, מה שמאפשר למנהלי מערכת לנהל גיבויים מכל מקום עם חיבור לאינטרנט. בנוסף, לעתים קרובות הם ממלאים תפקיד מכריע בתוכניות התאוששות מאסון על ידי מתן מאגר לשחזור נתונים במקרה של אסונות טבע, התקפות סייבר או מקרי חירום אחרים.

ובכן, יש לנו תשובות.

שרת גיבוי הוא מחשב או שרת ייעודי המאחסן עותקים של נתונים ממחשבים או שרתים אחרים. מטרתו העיקרית היא לספק יתירות והגנה על נתונים במקרה של אובדן נתונים במערכת הראשית.
שרת גיבוי מבטיח שהנתונים שלך מוגנים מפני מחיקה בשוגג, כשלי חומרה, התקפות תוכנות זדוניות או אסונות אחרים. הוא מספק עותק משני של הנתונים שלך שניתן לשחזר במקרה שהעותק הראשי יאבד או פגום.
מומלץ לגבות את כל הנתונים הקריטיים, כולל מסמכים, מסדי נתונים, יישומים, קבצי תצורה ותמונות מערכת. עליך לתעדף נתונים שקשה או בלתי אפשרי ליצור מחדש.
תדירות הגיבויים תלויה בחשיבות הנתונים ובתדירות השינויים שלהם. נתונים קריטיים עשויים לדרוש גיבויים לפי שעה או יומי, בעוד שנתונים פחות קריטיים עשויים להיות מגובים בתדירות נמוכה יותר, כגון שבועי או חודשי.
שיטות גיבוי נפוצות כוללות גיבויים מלאים, גיבויים מצטברים וגיבויים דיפרנציאליים. גיבויים מלאים מעתיקים את כל הנתונים, גיבויים מצטברים מעתיקים רק שינויים מאז הגיבוי האחרון, וגיבויים דיפרנציאליים מעתיקים שינויים מאז הגיבוי המלא האחרון.
יש ליישם אמצעי אבטחה כגון הצפנה, בקרות גישה, חומות אש ועדכוני אבטחה רגילים כדי להגן על הנתונים בשרת הגיבוי. בנוסף, גיבויים מחוץ לאתר ותוכניות התאוששות מאסון יכולים לשפר עוד יותר את אבטחת הנתונים.
יש לערוך בדיקות גיבוי מתוזמנות באופן קבוע כדי לוודא את תקינות הגיבויים בשרת הגיבוי. זה כרוך בשחזור נתונים מגיבויים והבטחת שהם שלמים ושמישים.
שיטות עבודה מומלצות כוללות ניטור שוטף של גיבויים לאיתור שגיאות או כשלים, עדכון תוכנת גיבוי וקושחה, ביצוע משימות תחזוקה שוטפות כגון ניקוי דיסק ואיחוי, ושמירה על עדכניות התיעוד.
במקרה של אסון או אובדן נתונים, עקוב אחר תוכנית ההתאוששות שלך מאסון, שאמורה לכלול נהלים לשחזור נתונים מגיבויים בשרת הגיבוי. הדבר עשוי לכלול בנייה מחדש של מערכות, שחזור נתונים מגיבויים ויישום אמצעי אבטחה נוספים למניעת תקריות עתידיות.
בעת בחירת פתרון שרת גיבוי, קחו בחשבון גורמים כגון מדרגיות, אמינות, אבטחה, קלות שימוש, תאימות למערכות קיימות ועלות. הערך אפשרויות שונות על סמך הדרישות והתקציב הספציפיים שלך.
Scroll to Top