אחסון אתרים WordPress

עד-10 אתרים

תוכניות ותמחור

שם מוצר
אתרי אינטרנט
שטח אחסון
תעבורה חודשית
סאב דומיינים
גיבויים
מערכת אבטחה
דוא"ל (Email)
מחיר
לרכישה

חבילה 

1

1GB

20GB

2

2

35.00₪ +מעמ

הזמן עכשיו

חבילה קטנה

2

2GB

40GB

4

5

50.00₪ +מעמ

הזמן עכשיו

חבילה בינונית

3

4GB

60GB

6

5

80.00₪ +מעמ

הזמן עכשיו

חבילה גדולה

5

6GB

80GB

5

5

100.00₪ +מעמ

הזמן עכשיו

חבילה עסקית

7

10GB

100GB

14

5

140.00₪ +מעמ

הזמן עכשיו

חבילה ענקית

10

12GB

120GB

20

5

180.00₪ +מעמ

הזמן עכשיו

תכונות אירוח של וורדפרס

התקנת וורדפרס בלחיצה אחת

אנו מציעים התקנות קלות של וורדפרס בלחיצה אחת, מה שמקל על הקמת האתר שלך ללא צורך במומחיות טכנית.

עדכונים אוטומטיים

וורדפרס משחררת לעתים קרובות עדכונים כדי לשפר את האבטחה, לתקן באגים ולהוסיף תכונות חדשות. אנו מציעים עדכונים אוטומטיים להבטיח שהתקנת וורדפרס שלך תישאר מעודכנת ללא התערבות ידנית, תוך שמירה על אבטחת האתר שלך ואופטימלית.

אופטימיזציה של ביצועים

אנו מייעלים את השרתים שלנו במיוחד עבור וורדפרס. זה כולל תכונות כמו מנגנוני שמירה במטמון, רשתות אספקת תוכן (CDNs) ואופטימיזציות בצד השרת כדי להבטיח זמני טעינה מהירים של דפים וביצועים חלקים.

מאפייני אבטחה

אבטחה חיונית עבור כל אתר, ואתרי וורדפרס אינם יוצאי דופן. אנו מציעים אמצעי אבטחה חזקים כגון חומות אש, סריקת תוכנות זדוניות, הגנת DDoS ואישורי SSL כדי להגן על האתר שלך מפני איומי סייבר.

מדרגיות

ככל שהאתר שלך יגדל, תזדקק לאירוח שיכול להתאים לצרכים שלך. אנו מציעים תוכניות אירוח ניתנות להרחבה או אפשרויות לשדרג בקלות את המשאבים שלך ככל שהתנועה והתוכן שלך גדלים.

תמיכה 24/7

תמיכת לקוחות אמינה היא חיונית, במיוחד אם אתה נתקל בבעיות טכניות או זקוק לסיוע עם אתר הוורדפרס שלך. אנו מציעים תמיכת לקוחות 24/7 דרך ערוצים שונים כמו צ'אט חי, דוא"ל וטלפון כדי להבטיח סיוע מהיר בכל פעם שתזדקק לכך.

תכונות OpenPress

עדכוני וורדפרס אוטומטיים

אירוח וורדפרס מספק עדכונים אוטומטיים מה שאומר שהאתר שלך יפעל תמיד בגרסה העדכנית ביותר של פלטפורמת וורדפרס.

תכונות אבטחה מובחרות

האתר שלך יהיה מוגן על ידי תוכנת אבטחה מיוחדת שתגן על האתר שלך מפני איומי אבטחה פוטנציאליים כולל תוכנות זדוניות.

מהירות וביצועים משופרים של האתר

אנו מספקים לך שרתים מותאמים, זיכרון מטמון וטכנולוגיית CDN (רשת מסירת תוכן) לאספקת תוכן האתר שלך מהר יותר.

תמיכה איתנה בוורדפרס

אנו נותנים לך גישה לתמיכה מומחים שמבינה את וורדפרס כדי לעזור לשמור על פעילות האתר שלך בצורה חלקה.

ובכן, יש לנו תשובות.

וורדפרס אירוח הוא שירות אירוח מיוחד המותאם להפעלת אתרי וורדפרס. הוא כולל בדרך כלל תכונות כמו התקנת וורדפרס בלחיצה אחת, עדכונים אוטומטיים, אמצעי אבטחה משופרים ואופטימיזציה של ביצועים כדי להבטיח שאתר הוורדפרס שלך פועל בצורה חלקה.
אירוח וורדפרס מציע מספר יתרונות כמו שיפור ביצועי האתר, אבטחה טובה יותר, עדכונים אוטומטיים לליבה של וורדפרס, ערכות נושא ותוספים, תמיכה מיוחדת של מומחי וורדפרס ויכולת מדרגיות להתמודדות עם עליות תנועה.
בעוד שאחסון אתרים רגיל יכול לתמוך בכל סוג של אתר, אירוח וורדפרס מותאם במיוחד כדי לעמוד בדרישות הייחודיות של אתרי וורדפרס. הוא כולל אופטימיזציות ותכונות שנועדו לשפר את הביצועים, האבטחה וחווית המשתמש של אתרי וורדפרס.
אמנם אפשר לארח אתר וורדפרס באחסון אתרים רגיל, אך מומלץ לארח וורדפרס לביצועים ואבטחה מיטביים. זה מבטיח שהאתר שלך נהנה מאופטימיזציות מיוחדות ותמיכה המותאמות לוורדפרס.
אירוח וורדפרס כולל בדרך כלל אמצעי אבטחה מתקדמים כגון סריקה והסרה של תוכנות זדוניות, חומות אש, הגנת DDoS, אישורי SSL ועדכוני אבטחה רגילים כדי להגן על האתר שלך מפני האקרים ואיומים מקוונים אחרים.
כן, אנו מציעים שירותי העברה בחינם כדי לעזור לך להעביר בצורה חלקה את אתר הוורדפרס הקיים שלך לפלטפורמה שלנו. אנו מטפלים בהיבטים הטכניים של הגירה כדי להבטיח זמן השבתה מינימלי ומעבר חלק.
אירוח וורדפרס שלנו מגיע בדרך כלל עם תמיכה מיוחדת של מומחי וורדפרס שיכולים לסייע לך בבעיות הקשורות בוורדפרס, כגון פתרון שגיאות, אופטימיזציה של ביצועים, עדכון תוספים וערכות נושא ומתן הדרכה לגבי שיטות עבודה מומלצות לניהול אתר הוורדפרס שלך.
כן, אתה יכול להתקין ערכות נושא ותוספים מותאמים אישית באתר וורדפרס שלך המתארח ב-WordPress Hosting שלנו. עם זאת, חשוב לבחור ערכות נושא ותוספים ממקורות מוכרים כדי להבטיח תאימות, אבטחה וביצועים.
כן, אנו מציעים מדרגיות ואופטימיזציות של ביצועים כדי להתמודד עם נפחי תעבורה גבוהים. עם זאת, חיוני לבחור תוכנית אירוח עם מספיק משאבים ואפשרויות מדרגיות כדי להתאים לצרכים של האתר שלך בעל תנועה רבה.
כן, אנו מציעים מדרגיות ואופטימיזציות של ביצועים כדי להתמודד עם נפחי תעבורה גבוהים. עם זאת, חיוני לבחור תוכנית אירוח עם מספיק משאבים ואפשרויות מדרגיות כדי להתאים לצרכים של האתר שלך בעל תנועה רבה.
בעת בחירת תוכנית אירוח וורדפרס, שקול גורמים כגון נפח התנועה של האתר שלך, דרישות הביצועים, צרכי האבטחה, התקציב ורמת המומחיות הטכנית. אנו מציעים את התכונות והתמיכה הטובות ביותר המותאמות לדרישות הספציפיות שלך.
Scroll to Top